Učeň omylov . (báseň)

24. mája 2011, xmeciara, Nezaradené

Kroky poschodoch a vrzgot dverí – navlchči si pery!

Sme velmiblízko no nie tak ako by sme možno chceli…

som učen omylov a i keď vyzniem placho

tak pod ukážem ti zbierku motílov

ktorých mám plné brucho

dva pohare navínou už čakajú

dva poháre navínou už na nás čakajú

a ja tiež

čakám vkalných vodách zblýženia

čakáme na tenpravý okamyh

ja na teba amožno aj ty na mňa

som učen omylov a i keď vyzniem placho

tak pod ukážem ti zbierku motílov

ktorých mám plné brucho

dva poháre navínou už čakajú

dva poháre navíno už na nás čakajú

hladíme naseba placho

veď nič niejezložité

keď víno jeuž dopité

a slová znejúako ticho

aj pav užstratil svoju pýchu a ty tiež

nestíhaš mi vdichu , viež že všetko smieš

dva poháre navíno sú už prázdne …