Založ si blog

Cesta je Cieľ

Teda konkrétne cesta z Bratislava do Košíc. Keď som prvý kráť počul toto heslo východnej filozofie ,mal som 16 a bol som uchvátený pravdivosťou tohto vyhlásenia. Naozaj som si uvedomil že cieľom nie je vystúpiť na horu a sledovať výhľad ale pravé cesta ktorá náš núti prekonávať prekážky.  Niektorý protekčný politici by mohli nesúhlasiť, ale rovnako je to aj s vysokoškolským titulom. Cieľom nie je mat pred nemom Ing. ale počas tých 5 rokov pochytiť čo najviac vedomosti , titul je už len formalita.

Dovolím si tvrdiť že rovnako to vidím s diaľnicou z Ba do KE. A čo sa stane potom ?  Začnú sa valiť investície ako cunami ? Všetci budú mat prácu a nastane na zemi mier ? Ľudia si to predstavujú ako prepojenie panamského prieplavu ,keď kamióny nebudú musieť preplávať celu južnú Ameriku aby sa dostali zo západného pobrežia na východné.

Tak ako si USA myslí ,že musí byt svetovom policajtom a spraviť kleptokraciu všade kde je dostatok nerastných zdrojov. Kresťania veria že keď sa budú chovať dobre na tomto svete budú odmenený večným životom aj po odumretí ich mozgu. Tak Slováci veria že všetky ich problémy vyriešia dva pruhy spájajúce dve mesta , to som ale pekne napísal. Takto sa totiž začínajú všetky legendy o babylonskej veži čí o vyprataní Augiášovho chlievu . V epose o Gilgamešovi sa bájny dvojtretinový boh Gilgameš ktorý meral cez 5 metrov a vládol v meste Uruk 126 rokov snažil všemožne získať nesmrteľnosť. Nakoniec ju získal tým že postavil okolo svojho mesta nedobytne hradby. Možno aj u nás sa stane z nijakého politika  bájny mýtický hrdina , ktorý premosti dve mesta dvoma pruhmi … Možno o 100 rokov keď budú naši potomkovia ktorý prejdú na kočovný spôsob života , nakoľko všetky paneláky už budú vybývané o ňom skladať eposy :D.

Osobne si myslím že viera je pekná vec ale tato mýtická cesta čo ma Slovákov spojiť ako Svätoplukové prúty a zachrániť v najhorších časoch podobne ako Sitniansky rytieri , tým spasením nebude. A myslím že tu dvojnásobne platí že cesta je ciel. Teda cieľom je stavanie cesty nie jej postavenie , ak viete ako to myslím 😀

Šípková Rúženka (Zrýmované a s poučnou pointou)

02.11.2013

Poviem vám dievčatá za bozk na čelo o krajine rozprávok… a o veciach, o ktorých sa dosiaľ mlčalo. O princovi s dlhým nosom, o čarovnom náramku a dievčine s nôžkou bosou, čo stratila topánku. Dievčatá stále čakajú na princov, chlapci padajú z lietajúcich kobercov. No v našich životoch princ sedí doma, rytier padol z koňa, Popoluška [...]

Základ štátu (hiphopovy text)

20.10.2013

Nie som nula ani kral – som priemerny A nie som z toho na nervy som priemerny ,ano uz to viem primerny je kazdy moj den som priemerny a som na to hrdy aj ked v zivote neskoncim prvy som priemerny a som an to hrdy ze svoj život neskoncim prvy a asi na mna nevyde ani druhe miesto k zivotu nepotrebujem velke mesto chcem si zalozit rodinu a budeme zaklat statu – kde je cap [...]

Štvavá pieseň (TEXT)

16.09.2013

Štve ma dnešná mládež¨ Štve ma dnešná doba Štvú ma noviny Štve ma dnešná móda Štvú ma prepustený ľudia z calexu a okrem toho som už dobrý mesiac bez sexu pohrobkovia nacizmu a komunizmu sa tvária ako synonymum optimizmu tvária sa že dejiny sú rozbehnutí vlak a že máš všetko nechať tak celebriti politci umelci a ostatne mainstreamove média sa [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 14012x
Priemerná čítanosť článkov: 1752x

Autor blogu

Kategórie