Založ si blog

Šípková Rúženka (Zrýmované a s poučnou pointou)

Poviem vám dievčatá za bozk na čelo

o krajine rozprávok…

a o veciach, o ktorých sa dosiaľ mlčalo.

 

O princovi s dlhým nosom, o čarovnom náramku

a dievčine s nôžkou bosou, čo stratila topánku.

 

Dievčatá stále čakajú na princov,

chlapci padajú z lietajúcich kobercov.

 

No v našich životoch

princ sedí doma,

rytier padol z koňa,

Popoluška chodí bosá,

a keď padne ranná rosa,

je jej zima.

 

No aby ste mi verili

poviem príbeh pravdivý:

Dievčina raz stratila sandálu,

šiel okolo princa vravel si :

Ak ju vypátram,pozvem ju na kávu.

 

Popoluška má však večer nočnú,

no princovi sa nechcelo čakať na záverečnú.

A tak sa rozhodol po pár panákoch z baru odísť,

že Šípková Ruženka bude lahšia korisť.

 

Rada leží v posteli a pochádza zo zámožnej rodiny,

a keď sa osmelí, nebude na ňu čakať celé hodiny.

 

Cestou ho však stretli troly,

nechcel by som teraz byť v princovej roly.

Trochu pil a jeho kôň prekročil rýchlosť,

mešec grošov  nezachránil jeho výsosť.

 

Sudca v talári ho odsúdil na 2 roky v žalári,

no princ utiekol z väzenia,

 

Chystá sa zachrániť,zachrániť princeznú.

Lenže čo ak sa nakoniec nevezmú ?

Princ ju chce pobozkať,

no ešte z neho cítiť alkohol,

čarovný cukrík premenil

jeho dych na mentol.

 

Šípková Ruženka šťastím skoro nedýcha,

lenže skutočne našla pravého ženícha?

 

Zlo chytá druhý dych,

azda si ešte z tých,

čo verí na dobré konce?

 

Princ nie je žiaden mních,

má slabosť pre dievčence,

zahýba jej s Popoluškou ba kúpil jeja drahé topánky

a za spreneveru grošov od banky

princa súdia za podvod.

Keď sa to dozvie Ruženka ,isto podá žiadosť o rozvod.

 

Doslov: viem ze to nie je ziaden skvost ale len taka rymovana blbost no co Hviezdoslav zo mna uz aj tak nebude 😀 a

Cesta je Cieľ

26.06.2014

Teda konkrétne cesta z Bratislava do Košíc. Keď som prvý kráť počul toto heslo východnej filozofie ,mal som 16 a bol som uchvátený pravdivosťou tohto vyhlásenia. Naozaj som si uvedomil že cieľom nie je vystúpiť na horu a sledovať výhľad ale pravé cesta ktorá náš núti prekonávať prekážky. Niektorý protekčný politici by mohli nesúhlasiť, ale rovnako je to aj [...]

Základ štátu (hiphopovy text)

20.10.2013

Nie som nula ani kral – som priemerny A nie som z toho na nervy som priemerny ,ano uz to viem primerny je kazdy moj den som priemerny a som na to hrdy aj ked v zivote neskoncim prvy som priemerny a som an to hrdy ze svoj život neskoncim prvy a asi na mna nevyde ani druhe miesto k zivotu nepotrebujem velke mesto chcem si zalozit rodinu a budeme zaklat statu – kde je cap [...]

Štvavá pieseň (TEXT)

16.09.2013

Štve ma dnešná mládež¨ Štve ma dnešná doba Štvú ma noviny Štve ma dnešná móda Štvú ma prepustený ľudia z calexu a okrem toho som už dobrý mesiac bez sexu pohrobkovia nacizmu a komunizmu sa tvária ako synonymum optimizmu tvária sa že dejiny sú rozbehnutí vlak a že máš všetko nechať tak celebriti politci umelci a ostatne mainstreamove média sa [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 14013x
Priemerná čítanosť článkov: 1752x

Autor blogu

Kategórie