Založ si blog

Štvavá pieseň (TEXT)

Štve ma dnešná mládež¨

Štve ma dnešná doba

Štvú ma noviny

Štve ma dnešná móda

Štvú ma prepustený ľudia z calexu

a okrem toho som už dobrý mesiac bez sexu

 

pohrobkovia nacizmu a komunizmu

sa tvária ako synonymum optimizmu

 tvária sa že dejiny sú rozbehnutí vlak

a že máš všetko nechať tak

 

 

celebriti politci umelci

a ostatne mainstreamove média

sa tvária že o ničom nevedia

že dnešná doba len len náhoda

a oni tak ako my

sú divákmi a nie zradcami

 

  

že doba je už taká im ide len o naše bezpečie

a za všetko čo sa deje môže 21 storočie

 

 

všetci sme si predsa rovný , ako otroci verejného dlhu

všeci bez rozdielu rasy vyznania a národnosti

na zápästia nám vytetujú duhu inakosti

 

 

ale ak sa nebudete chovať politicky korektne

naše vyhliadky do budúcnosti nebudú až také perfektne

 

súdruhovia , komisári a ich prisluhovači

nám na fejsbuku označia čo sa im páči či nepáči

pretvoria tvoj profil podľa štatistík

a tvoje komentáre nahradia reklamou na svetle zajtrajšky

 

ja v takejto dobe nechcem žiť

vravia že sa mam prispôsobiť

že všeci to už spravili

a ja som na celom svete jediný

 

poznámka : nie je to sice moj prvy prispevok , ale prave ty mi možes pridat prvy komentar 🙂

 

Cesta je Cieľ

26.06.2014

Teda konkrétne cesta z Bratislava do Košíc. Keď som prvý kráť počul toto heslo východnej filozofie ,mal som 16 a bol som uchvátený pravdivosťou tohto vyhlásenia. Naozaj som si uvedomil že cieľom nie je vystúpiť na horu a sledovať výhľad ale pravé cesta ktorá náš núti prekonávať prekážky. Niektorý protekčný politici by mohli nesúhlasiť, ale rovnako je to aj [...]

Šípková Rúženka (Zrýmované a s poučnou pointou)

02.11.2013

Poviem vám dievčatá za bozk na čelo o krajine rozprávok… a o veciach, o ktorých sa dosiaľ mlčalo. O princovi s dlhým nosom, o čarovnom náramku a dievčine s nôžkou bosou, čo stratila topánku. Dievčatá stále čakajú na princov, chlapci padajú z lietajúcich kobercov. No v našich životoch princ sedí doma, rytier padol z koňa, Popoluška [...]

Základ štátu (hiphopovy text)

20.10.2013

Nie som nula ani kral – som priemerny A nie som z toho na nervy som priemerny ,ano uz to viem primerny je kazdy moj den som priemerny a som na to hrdy aj ked v zivote neskoncim prvy som priemerny a som an to hrdy ze svoj život neskoncim prvy a asi na mna nevyde ani druhe miesto k zivotu nepotrebujem velke mesto chcem si zalozit rodinu a budeme zaklat statu – kde je cap [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 14048x
Priemerná čítanosť článkov: 1756x

Autor blogu

Kategórie