Založ si blog

Modrobieli bojovnici (moj text na hokejovu hymnu)

Päť miliónov duší vám drží palce

Ste najlepší z najlepších tak myslite nato že

Nie všetko čo sa leskne je skutočné zlato


Modrobieli bojovníci

Aj na ľade krv občas teče

Hokejky sú naše meče

Brankára si treba chranit

hrude sú naše štíty

muž s dvojkrížom nikdy neustúpi


 

 

Za brankára a za národ

Musíme držať spolu

Aj keď máme na hokejkách smolu          R

Ak tri prúty Svätopluka

Víťazstvo je v našich rukách


 

Rytierskosť ešte žije vyhrá

len ten komu srdce bije pre tím

aj keď sme len štyria proti piatim

 

v okamihoch najslabších spoznáš pravú silu

prehra vie niekedy strašne bolieť

preto ju  musíš  nenávidieť


Za brankára a za národ

Musíme držať spolu

Aj keď máme na hokejkách smolu          R

Ak tri prúty Svätopluka

Víťazstvo je v našich rukách

 

Cesta je Cieľ

26.06.2014

Teda konkrétne cesta z Bratislava do Košíc. Keď som prvý kráť počul toto heslo východnej filozofie ,mal som 16 a bol som uchvátený pravdivosťou tohto vyhlásenia. Naozaj som si uvedomil že cieľom nie je vystúpiť na horu a sledovať výhľad ale pravé cesta ktorá náš núti prekonávať prekážky. Niektorý protekčný politici by mohli nesúhlasiť, ale rovnako je to aj [...]

Šípková Rúženka (Zrýmované a s poučnou pointou)

02.11.2013

Poviem vám dievčatá za bozk na čelo o krajine rozprávok… a o veciach, o ktorých sa dosiaľ mlčalo. O princovi s dlhým nosom, o čarovnom náramku a dievčine s nôžkou bosou, čo stratila topánku. Dievčatá stále čakajú na princov, chlapci padajú z lietajúcich kobercov. No v našich životoch princ sedí doma, rytier padol z koňa, Popoluška [...]

Základ štátu (hiphopovy text)

20.10.2013

Nie som nula ani kral – som priemerny A nie som z toho na nervy som priemerny ,ano uz to viem primerny je kazdy moj den som priemerny a som na to hrdy aj ked v zivote neskoncim prvy som priemerny a som an to hrdy ze svoj život neskoncim prvy a asi na mna nevyde ani druhe miesto k zivotu nepotrebujem velke mesto chcem si zalozit rodinu a budeme zaklat statu – kde je cap [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 14051x
Priemerná čítanosť článkov: 1756x

Autor blogu

Kategórie